Güneşli açık hava
Sıcaklık : 18° Rüzgar : 2 km/s
11 22 33 44 55 66 77 88 99 1010 1111 1212 1313
Sorumlu Resmi

Genel Sekreter Yardımcılığı

Genel Sekreter Yardımcısı Prof. Dr. Hazim Tamer DODURKA
0850 459 59 59 0282 258 62 18 genelsekreteryrd
@tekirdag.bel.tr
Görev ve Sorumluluklar

GENEL SEKRETER YARDIMCILIĞI GÖREVİNE BAŞLAMA TARİHİ : 04.06.2014 

 

DİĞER GÖREVLENDİRMELER :

Tekirdağ Valiliği İl Hayvan Koruma Kurulu Üyesi

TBB Eğitim Komitesi Başkanlığı

TBB Etik Kurul Başkanlığı

AYKOME (Tekirdağ Altyapı Koordinasyon Merkezi) Üst Kurul Üyesi

TBB Tekirdağ Birlik Yem Fabrikası AŞ. Yönetim Kurulu Üyesi

 

GENEL SEKRETER YARDIMCILIĞINA BAĞLI DAİRE BAŞKANLIKLARI :

 

Daire Başkanlarımız görevlerin zamanında yerine getirilmesinden Genel Sekreter Yardımcısına, Genel Sekretere ve Başkan'a karşı sorumludur.

 

1 - Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı

2 - Deprem Risk Yönetimi ve Kentsel İyileştirme Dairesi Başkanlığı

3 - İmar ve Şehircilik Dairesi Başkanlığı

4 - İtfaiye Dairesi Başkanlığı

5 - Sağlık İşleri Dairesi Başkanlığı

6 - Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı

7 - Tarımsal Hizmetler Dairesi Başkanlığı

 

5216 SAYILI KANUNA GÖRE GENEL SEKRETER YARDIMCILARININ GÖREVLERİ :

 

Madde 21: Büyükşehir Belediyesinde Başkan yardımcısı bulunmaz. (Değişik ikinci cümle: 24/10/2011-KHK-661/59 md.) Büyükşehir Belediyesinde hizmetlerin yürütülmesi Belediye Başkanı adına onun direktifi ve sorumluluğu altında mevzuat hükümlerine, belediyenin amaç ve politikalarına, stratejik plânına ve yıllık programlarına uygun olarak Genel Sekreter ve Yardımcıları tarafından sağlanır.

         Genel Sekreter Yardımcısı kadrosuna atananlar Bakanlık müstakil daire başkanları için ilgili mevzuatında öngörülen ek gösterge, makam, görev ve temsil tazminatlardan aynen yararlanırlar.

 

İMZA ve ONAY GÖREVLERİ :

 

1 - Başkan ve Genel Sekreter tarafından imzalanması gerekmeyen yazılar,

 

2 - Genel Sekreterin görevi gereği makamında bulunmadığı ve acilen ulaşılamadığı zamanlarda Genel Sekreter tarafından imzalanması gereken, ancak özellik ve ivediliği sebebiyle gecikmesinde sakınca bulunan yazılar,

 

3 - Amiri olduğu personelin performans değerlendirmeleri,

 

4 - İşyeri açma ve çalışma ruhsatları, onay ve imzaları,

 

5 - Kendisine bağlı Daire Başkanlıklarına ait Başkana sunulacak brifinglerin hazırlık çalışmalarını başlatma emir ve bildirileri,

 

6 - Kadroların kullanılması ile ilgili düzenlenen açıktan atama talep formu gerekçe ve izin yazıları,

 

7 - Avan proje onayları

 

8 - Şube Müdürleri, sözleşmeli personel, işçi ve memur personele ait yurtiçi ve yurtdışı görevlendirme onayları,

 

9 - Kurumlarla yapılacak Protokoller ile ilgili yazışmalar,

 

10 - Vatandaşların kamulaştırma talepleri ile ilgili yazışmaları,

 

11 - Gerçek veya tüzel kişiler tarafından yapılan başvuru dilekçelerinin incelenmesi veya bilgi istenmesi için kuruluşlara veya ilgilisine yazılan yazılar,

 

12 - Evrak imha listelerinin nihai imha karar onayları,

 

13 - Taşınmazlarla ilgili Başkanlık Kıymet Takdir Komisyonu, Ecrimisil Tespit Komisyonu, Kira Tespit Komisyonu, vb. kurulmasına ilişkin onaylar,

 

14 - Hafriyat toprağı döküm izin ve onayları,

 

15 - Vatandaşlar tarafından Büyükşehir Belediyesine verilen dilekçelere ve BİMER başvurularına cevabi yazılar,

 

16 - İl Müdürlükleri ile yapılan yazışmalar,

 

17 - 1. Hukuk Müşavirliği görüş talep yazıları,

 

18 - Muhtarlıklara yazılan yazılar,

 

19 - Şoför kadrosu dışında bulunan personele ilişkin taşıt sürebilecek personel onayları.

Personel