TEKİRDAĞBÜYÜKŞEHİRBELEDİYESİ
Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi
Liman
  • 1- Gemi ile yolcu ve yük taşımacılığına yönelik geçici hat izni almak için ne yapmalıyım?

    Deniz Motorları Geçici Çalışma Ruhsatnamesi alacak olan Şahıs ise;

    1- 2 Adet fotoğraf,
    2- Denize Elverişlilik Belgesi ,
    3- Gemi Tasdiknamesi ,
    4- Bankaya yatırılmış olan harç makbuzlarının aslı,* (UKOME kararından sonra)
    5-Nüfus cüzdanı fotokopisi(T.C. Kimlik Numarası bilgisini içermesi zorunludur)
    6-Vergi levhası
    7-Sefer programı

    Deniz Motorları Geçici Çalışma Ruhsatnamesi alacak olan Şirket ise;

    1- Denize Elverişlilik Belgesi ,
    2- İmza Sirküleri,
    3- Ticari Sicil Gazete Kaydı,
    4- Gemi Tasdiknamesi,
    5- Bankaya yatırılmış olan harç makbuzlarının aslı,* (UKOME kararından sonra)
    6-Vergi levhası
    7-Sefer Programı

    Yıl İçerisinde Geçici Çalışma Ruhsatnamesinin Alınmasına Müteakip Gemi Yenileniyor ise;

    1- Denize Elverişlilik Belgesi Tasdikli Sureti,
    2- Gemi Tasdiknamesi Tasdikli Sureti,
    3- Muvafakat name (Noterden),
    4- Tonilato Belgesi Tasdikli Sureti

    Yıl İçerisinde Geçici Çalışma Ruhsatnamesinin Alınmasına Müteakip Gemi Ebatlarında Değişiklik Yapıldı ise;

    1- Denize Elverişlilik Belgesi Tasdikli Sureti,
    2- Gemi Tasdiknamesi Tasdikli Sureti,
    3- Tonilato Belgesi Tasdikli Sureti

    Bir önceki yıla ait geçici çalışma ruhsatnamesini almış olan araç sahiplerinin ruhsatnamenin aslı ve kırmızı renkte yazılı belgeleri getirmesi yeterlidir.

    Ayrıca gemi kiralık ise kira kontratı ve güzergâh il sınırları dışında ise ilgili İlin UKOME ve İTK kararı başvuru evraklarına eklenir.

BİZE ULAŞIN
ALO 153
TEKİM - BÜYÜKŞEHİR
Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi olarak Alo 153 hattıyla ya da iletişim butonuna tıklayarak bize ulaşabilirsiniz.