TEKİRDAĞBÜYÜKŞEHİRBELEDİYESİ
Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi
Tekirdağ Hizmet Kalitesi Memnuniyet Anketi Değerlendirme Toplantısı Çorlu'da Yapıldı
Tekirdağ Hizmet Kalitesi Memnuniyet Anketi Değerlendirme Toplantısı Çorlu'da Yapıldı

         Çorlu Belediye binasında, Tekirdağ Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir ALBAYRAK Başkanlığında toplanan 11 ilçe Belediye Başkanları ve Meclis Üyelerinin katılımıyla gerçekleşen toplantıda Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı tarafından "Tekirdağ Hizmet Kalitesi Memnuniyet Anketi Değerlendirmesi" sunumu yapılarak anket sonuçları aktarıldı. Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir ALBAYRAK'ın açılış konuşmasının ardından Bilgi İşlem Dairesi Başkanı Mustafa Gündoğdu'nun başlangıç konuşmasını yaptığı sunum; Sosyal Medya Koordinatörlüğünün anlatımları sonucu tamamlandı.

Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı tarafından 31 Ağustos ? 18 Eylül  2015 tarihlerinde hazırlanan ve uygulanan "Tekirdağ Hizmet Kalitesi Memnuniyet Anketi" il genelinde 1345 katılımcıya uygulandı.

Anket; hazırlık, uygulama ve değerlendirme aşamaları olmak üzere 3 aşamadan oluşmaktadır. Bu aşamaların her biri 5 iş günü periyodu ve toplam olarak 3 haftalık zaman dilimini kapsamaktadır. Birinci aşamayı oluşturan hazırlık aşaması, mevcut uygulanan anketler baz alınarak oluşturulan anket taslağının geliştirilip, mobil uygulamaya uyarlanmasıdır. Teknik altyapı sayesinde Yönetim Bilgi Sistemleri Şube Müdürlüğü tarafından geliştirilen "Cep Anket" modülü, güvenilir veri ve bilgiye en kısa sürede ulaşmak ve değerlendirme sağlamak konusunda katkı sağlamaktadır. Birinci aşamanın bir diğer kısmı ise "Cep Anket" modülünün uygulayıcı tabletlerine eklenmesi ve bu konuda uygulayıcılara eğitimler verilmesi şeklinde gerçekleştirilmiştir.

            İkinci aşama ise,  24 TEKİM personelinden oluşan uygulayıcı ekibinin İlçelerdeki nüfus yoğunlukları göz önünde bulundurularak 11 ilçeye dağılımın yapılması ve anket uygulamasına başlanması şeklindedir. Bu dağılımda oluşturulan 11 ayrı ekip eş zamanlı olarak 5 iş günü boyunca ilçeler ve mahallelerde anket uygulamıştır. Bu ekiplere ek olarak oluşturulan kırsal ekibi ise Büyükşehir Belediyesi olduktan sonra köyden mahalle yapısına geçen yerleşim yerlerine anket uygulaması gerçekleştirmiştir. Sonuç olarak 12 ekip 5 iş gününü görevli oldukları bölgelerde vatandaşlarla iletişim halinde ve anket uygulaması yaparak geçirmiştir.

            Sonuncu ve üçüncü aşama ise anket verilerinin veri tabanına aktarılarak sonuçların istenilen kriterlere göre hesaplanmasını sağlamak şeklindedir. Bu aşamadan sonra Sosyal Medya Koordinatörlüğü tarafından uygulanan yöntem, veri tabanına aktarılan ve istatistik değerleri çıkarılan sonuçların grafiklerinin hazırlanması ve bir bütün haline getirilmesi şeklindedir.

 

Güncel Haberler